wtorek, 13 marca 2012

Bohaterowie

Jestem Lily i mam 17 lat. Lubie słuchać muzyki, grać na gitarze i pianinie, śpiewać chodź myśle że okropny mam głos moji znajomi i rodzina mówią że mam naprawde talent. Jestem z pozoru miłą, nieśmiałą i grzeczną dziwczyną ale ci co mnie znają wiedzą że jestem szalona i czasem wredna. Moi rodzice prowadzą firme na całej Europie, i dlatego wyprowadzam się z Polski do Wielkiej Brytni. Może i mam kase ale nie jestem zadufanym w sobie plastikiem z tapetą na twarzy. Wręcz przeciwnie ! Ubieram się na luzie, a makijarz robie lekki. Mam bardzo dobre oceny, nie żebym była kujonem czy co ale naprawde świetnie sobie radze. A z Angielkim to tak jakbym go od dziecka umiała ! W sumie to znam go od dziecka bo mama jest z Anglii i uczyła mnie tego języka. Nie mam rodzeństwa więc rodzice mi kupują drogie prezenty z których się ciesze ale...i tak bym chciała z nimi więcej czasu spędzać.




One Direction- Zanny zespół składający się z 5 przystojnych chłopaków z X-factora 
(od lewej) Liam 18 lat, Harry 18  lat,
Louis 20 lat, Zayn 19 lat i Niall 18 lat.
(Ich charakter dowiecie się podczas czytania rozdziałów)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz